به گزارش ایرنا، علی محمدی ایروانلو روز شنبه در نشست فعالان اجتماعی و جوانان خوی با مسئولان استانی و شهرستانی افزود: دولت تدبیر و امید همت خود را به تقویت سازمان های مردم نهاد و توسعه آنها قرار داده است.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید به نقش دهی برای مردم در امر حکومت داری اعتقاد دارد و بر این اساس نهادهای جامعه مدنی و سازمان های مردم نهاد و احزاب در این دولت نقشب دوباره یافته و شکوفا شده اند.
عزیز حسنی مشاور سیاسی استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست برجام را یکی از دستاوردهای مهم دولت یازدهم برشمرد و اظهار کرد: لغو ترحیم های سنگین و کاهش نرخ تورم از 44 درصد به هشت درصد از جمله آثار این امر بود.
وی به آثار زیان بار دولت قبل در حوزه اقتصاد اشاره کرد و ادامه داد: دولت قبل که پر درآمدترین دولت در تاریخ انقلاب اسلامی بود، تبدیل به بدهکارترین دولت شد و دولت دکتر روحانی نیز کشور را با 70 هزار میلیارد ریال بدهی تحویل گرفت ولی با مدیریت اقتصاد باعث کاهش 25 درصدی واردات و افزایش 40 درصدی صادرات شد.
شهلا تاجفر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز به فعالیت های حوزه زنان در دولت تدبیر و امید در کشور و استان پرداخت و گفت: ارتقای سلامت زنان و خانواده، ارتقای مهارت های اقتصادی و توانمندسازی زنان، تهیه اطلس فرهنگی و اجتماعی زنان استان، کاهش آمار آسیب های اجتماعی و پیگیری الحاق بیمه زنان و مشارکت در کنوانسیون لایحه کودک از جمله اقدامات مهم انجام یافته در حوزه زنان است.
به گزارش ایرنا، خوی با 385 هزار نفر جمعیت، دومین شهر پرجمعیت آذربایجان غربی به شمار می رود و در 134 کیلومتری مرکز استان قرار دارد
7133/2093**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.