** همکاری بنیاد مستضعفان در ساخت 500 واحد مسکونی در مناطق سیل زده آذربایجان غربی
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد در ساخت 500 واحد مسکونی تخریب شده در مناطق سیل زده آذربایجان غربی همکاری می کند.

** 143حلقه چاه غیرمجاز در خوی مسدود شد
سرپرست فرمانداری خوی گفت: 143 حلقه چاه غیرمجاز در سال گذشته در این شهرستان مسدود شد که با این کار توانستیم بیش از پنج میلیون و 700 هزار مترمکعب در مصرف آب در این منطقه صرفه جویی کنیم.

** صادرات بیش از 6 هزار تن کالا از مرز زمینی پلدشت
فرماندار پلدشت گفت: 6 هزار و 730 تن کالا به ارزش هشت میلیون و 355 هزار دلار در سال گذشته از بازارچه ' صنم بلاغی' پلدشت صادر شده است.

** توزیع 10 تن کنسانتره دامی در بین دامداران نقده
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 10 تن کنسانتره دامی جهت تغذیه فوری احشام منطقه سیل زده بین دامداران روستای ممیان نقده توزیع می شود.

** افتتاح 75 واحد مسکونی و 20 کیلومتر راه روستایی در میاندوآب
75 واحد مسکن بهسازی شده و 20 کیلومتر راه روستایی در روستاهای 'مظفرآباد' و 'حاجی بهزاد میاندواب همزمان با سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مدیرکل این بنیاد در استان و فرماندار این شهرستان شامگاه دوشنبه به بهره برداری رسید.

** ایجاد اشتغال برای 685 نفر در سال گذشته در خوی
سرپرست فرمانداری خوی گفت: به همت دولت تدبیر و امید و تلاش مسئولان شهرستانی در سال گذشته هزار و 471 فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شد و 685 نفر توانستند در فرصت های ایجاد شده مشغول به کار شوند.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.