به گزارش ایرنا نژاد جهانی روز دوشنبه در نشست هیات بازرسی انتخابات در این شهرستان ابراز امیدواری کرد تا انتخابات پیش رو بدون توجه به نتیجه آن، فرصتی برای اتحاد و انسجام بیشتر در سطح ملی باشد.
وی به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در چند روز اخیر برخی از شبکه های اجتماعی خبرهای کذبی را مبنی بر کشته شدن تعدادی از همشهریان در درگیری با نیروهای هنگ مرزی سردشت در فضای مجازی و کانال های تلگرامی منتشر کردند تا از این طریق اذهان عمومی را مشوش و احساسات مردم را برانگیزند.
فرماندار سردشت همچنین بر هوشیاری مردم و عوامل اجرایی انتخابات تاکید کرد و گفت: همه باید مراقب باشند تا انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه شائبه برگزار شود تا مجالی برای سوء استفاده بدخواهان مردم و نظام به وجود نیاید.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات سردشت نیز با بیان اینکه وظیفه هیات بازرسی مراقبت و حصول اطمینان از برگزاری درست انتخابات و انجام به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی آن است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا با تعامل و همراهی هیئت های اجرایی و نظارت در چارچوب قوانین و مقررات و دستوالعمل های ابلاغی زمینه برگزاری انتخابات پرشور و گسترده را به وجود بیاوریم.
محسن آلی افزود: دولت تدبیر و امید قانونمداری را از ابتدا سرلوحه کار خود قرار داده است و ما نیز بر اساس قانون و بدون سوء ظن و بدبینی به یکدیگر یا جانبداری از نامزد خاص برای برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد تلاش می کنیم.
سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق قرار گرفته است.
7562/3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.