به گزارش ایرنا اسمعیل کریم زاده عصر روز دوشنبه در جریان بازدید از مناطق سیل زده نقده افزود: یک دستگاه بیل مکانیکی سازمان نیز جهت لایروبی و مرمت نهرها به روستای درگه لطف اله اعزام می شود زیرا این روستا کاملا تخلیه شده‌ است و اهالی در روستای مجاور‌ سکونت یافتند.
وی با بیان اینکه تمام امکانات این سازمان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده بسیج شده است، ادامه داد: 3 هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی نقده در 25 روستای این شهرستان‌ دچار خسارت شده است و بر اساس تاکید مسئولان نظام باید از تمامی امکانات برای امدادرسانی به سیل زدگان استفاده شود.
وی افزود: اکیب های نظارت بر بخش های کشاورزی به سرعت در حال‌ ارزیابی خسارت ها هستند و نهاده های دامی مورد نیاز واحدهای دامداری خسارت دیده نیز پس از ارزیابی ها تامین شده است.
به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در شهر محمدیار شهرستان نقده نیز حضور یافت و با اهالی چند روستای سیل زده دیدار کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.
وی روز گذشته نیز از مناطق سیل زده و اراضی کشاورزی مناطق باراندوز چای، نازلوچای و دهستان بالانج شهرستان ارومیه بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت مناطق سیل زده این شهرستان قرار گرفته بود.
طبق برآودهای اولیه انجام شده بیشترین میزان خسارت وارده از سیل اخیر آذربایجان غربی به 46 روستای مناطق نازلو چای، باراندوز چای، سرو و سیلوانای شهرستان ارومیه وارد شده است.
8135/ 3072 ** شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.