معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری میاندوآب اعلام کرد: تمهیدات لازم برای جلوگیری از ایجاد خسارت احتمالی برای روستایی هایی که در بستر سیمینه رود قرار دارند اندیشیده شد و همه چیز تحت کنترل است .

فرهاد جودی در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: برای اینکار دیروز توسط ستاد بحران فرمانداری و کمک هلال احمر شهرستان حدود 200 گونی شن در مسیر روستاهای مرحمت آباد میانی (روستاهای تازه کند _ داش تپه _ دولت آباد _ رسول آباد_  تپه رش _ زنجیر آیاد) قرار داده شد و سیل بندهای موجود تقویت گردید تا از خسارت احتمالی به بخش کشاورزی این منطقه جلوگیری شود .

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار گفت: در حال حاضر راههای تمام روستاهها باز بوده و تنها راه روستای گوزللوی سفلی به دلیل تخریب کامل پل ارتباطی بسته است و امروز نیز 250 بسته نان (5000 عدد) به همراه بسته های غذایی توسط نیروهای هلال احمر در این روستا توزیع خواهد شد .

جودی ادامه داد: سیل علاوه بر آسیب رساندن به محورهای ارتباطی و ابنیه به اداوات کشاورزی نیز در طول مسیر خسارت زده است .

وی ادامه داد: میزان خسارت های وارد شده به باغ ها، مزارع و ابنیه دقیق مشخص نیست و این مهم توسط کارشناسان مربوطه ارزیابی و اعلام خواهد شد .

به گزارش ایسنا ، بارش های مداوم که از اواخر شب پنجشنبه هفته گذشته در شهرستان میاندوآب آغاز شد موجب بالا آمدن سطح آب رودخانه های زرینه رود، سیمینه رود، قوری چای و آجرلوی این شهرستان و بروز  سیلاب شده است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.