** همت مسئولان سدی در برابر هجمه سیلاب
سیلاب آذربایجان غربی در روزهای اخیر آمادگی دستگاه های اجرایی برای رویارویی با حوادث غیرمترقبه و همت مسئولان دولت تدبیر و امید برای امدادرسانی، جلوگیری از بحران احتمالی ناشی از سیلاب و برآورد خسارت در سریع ترین زمان ممکن را به نمایش گذاشت تا نماینده اعزامی رئیس جمهوری به مناطق سیل زده از اقدامات پیشگیرانه و واکنش سریع مسئولان این استان ابراز رضایت کند.

** اقلام غذایی ارسالی به سیل زدگان آذربایجان غربی 20 تن افزایش یافت
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: مقرر شده بود 50 تن مواد غذایی برای امداد و کمک رسانی به سیل زدگان استان آذربایجان غربی ارسال شود که این مقدار به 70 تن افزایش یافت.

** پیشرفت فیزیکی طرح مسکن مهر در آذربایجان غربی به 90 درصد رسید
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طرح مسکن مهر در آذربایجان غربی از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

** امداد رسانی به پنج هزار و 500 سیل زده در آذربایجان غربی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: امدادگران این سازمان به پنج هزار و 470 گرفتار در حادثه سیلاب شهرستان های ارومیه، اشنویه و نقده امدادرسانی کردند.

** ورود 80 میلیون مترمکعب آب سیلاب به دریاچه ارومیه
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی گفت: بارش های متناوب باران در استان در چند روز گذشته موجب شده تا 80 میلیون مترمکعب آب از طریق رودخانه ها و در جریان سیلاب های اخیر وارد دریاچه ارومیه شود.

** سیل 25 میلیارد ریال به تاسیسات آب روستاهای آذربایجان غربی خسارت زد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: وقوع سیل در استان به تاسیسات آب رسانی این شرکت در شهرستان های درگیر، 25 میلیارد ریال خسارت زد.

** صدور 350 فقره گواهینامه آموزش صنعتی و معدنی در آذربایجان‌غربی
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته 350 فقره گواهینامه آموزشی در بخش های مختلف صنعتی و معدنی در این استان صادر شده است.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.