به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در متن اطلاعیه این کارگردان که در اینستاگرامش منتشر شده آمده است:

انا الله و انا علیه راجعون

ما ز یاران چشم یاری داشتیم..!
حادثه دلخراش سیل آذربایجان بار دیگر مردم منطقه و کشور عزیزمان را داغدار کرد و زخم های به جا مانده از زلزله ورزقان و حادثه قطار تبریز مشهد را تازه نمود. در حالیکه مسئولان محترم کشور از مقام معظم رهبری گرفته تا سایر دولتمردان با مردم آذربایجان ابراز همدردی نموده و پیام تسلیت ارسال کرده اند، شبکه استانی مرکز ارومیه در عملی نا پسند ، بی آنکه توجهی به چنین اتفاقی بکند، اقدام به پخش برنامه طنز و موسیقی شاد می نماید.
حال بماند که استان آذربایجان غربی نیز خود در این حادثه قربانی داده! ذوق زدگی مجریان برنامه از بارندگی های روزهای اخیر به همراه محتوای شاد برنامه چنان وا می نمود که گویا تهیه کنندکان و مدیران شبکه دو روز گذشته را از منازل خود بیرون نیامده و پیگیر خبرها نبوده اند. و یا حافظه شان را از دست داده اند..!
آموزه های اخلاقی ما بر این اصل پایدار است که چنانکه در همسایگی مان عزایی باشد خود را شریک غم او بدانیم و اگرهم نه که سکوت اختیار کنیم. نه این که بر طبل شادی بکوبیم. که زخم چنین چیزی از خود حادثه دردناک تر است. گویی خبر سیل از ساعت ٢٣ به گوش مسئولان شبکه رسید( با تماس های مردمی) که در اقدامی عجولانه نوار مشکی رنگ را در قاب تلویزیون حک کردند.
مع الهذا این عمل ناشایست را نه به حساب مردم غیور ارومیه که به حساب خواب آلودگی مدیرانی می گذاریم که دغدغه هایی غیر از مسئولیتی دارند که به عهده گرفته اند.

نه از تن، بلکه از جان، بی گلایه
بدان ای دوست، باید که گذر کرد...

محسن خدابنده : نویسنده و کارگردان

شایان ذکر است صداوسیمای استان آذربایجان غربی دیشب و درحالیکه مسئولین کشوری و استانی بابت اتفاقات سیل جمعه پیام های تسلیت صادر و از مردم داغدار بودند، اقدام به پخش موسیقی های شاد و بی توجه به این ماجرا کرده بودند که با انتقاد شدید مردم در شبکه های مجازی همراه شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617807
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.