به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، عبدالحسین علی اکبری در جمع خبرنگاران از تخریب 3 پل ارتباطی در جاده‌های آذربایجان غربی در اثر شدت بارندگی‌های دو روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: یکی از این پل‌های تخریبی مربوط به پل 3 دهنه 15 متری محور راژان – زیوه است.

وی دو پل تخریبی دیگر را پل چهار دهنه 10 متری روستای گلستانه و یک پل نیز در محور سیلوانا برشمرد و گفت: عوامل راهداری درصدد هستند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات را در محورهای ارتباطی استان رفع کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به آسیب دیدگی یک پل نیز در محور مارمیشو اشاره کرد و افزود: راهداران در حال بررسی میزان آسیب و رفع آن هستند.

وی خاطر نشان کرد: محور پیرانشهر - اشنویه نیز به دلیل طغیان رودخانه مسدود بوده و در سه راهی محمدیار نیز آبگرفتگی ایجاد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 60 روستای استان دچار آبگرفتگی شده است، اظهار داشت: بیشترین این روستاها در حوزه شهرستان ارومیه قرار دارند که 800 نفر از عوامل راهداری در تمام محورهایی که دچار آبگرفتگی شده‌اند، حضور داشته و نسبت به انجام عملیات راهداری اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616412
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.