اسماعیل سیمایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید باران هم اکنون در مرکز و جنوب آذربایجان غربی گزارش شده است که تا پایان امشب ادامه دارد.
وی اضافه کرد: بیشترین بارش ها در این مدت از اشنویه با 35 میلیمتر گزارش شده و ارومیه نیز تا کنون 16 میلیمتر بارش داشته است.
وی با بیان اینکه بارش پراکنده باران در شمال استان نیز ادامه دارد، بیان کرد: از جمعه شب از شدت بارش ها کاسته می شود اما تا صبح روز شنبه بارش های پراکنده در مرکز و جنوب استان رخ می دهد و روز یکشنبه نیز در برخی نقاط استان این روند تداوم دارد.
وی با اشاره به ثابت بودن دماها در استان اظهار کرد: دمای ارومیه در 24 ساعت گذشته بین 10 تا 13 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.
کارشناس مسئول اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بیان کرد: تکاب با دمای هوای 22 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و چالدران با دمای 6 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین شهرهای آذربایجان غربی در این مدت در استان بوده اند.
سیمایی رعد و برق، رگبار باران و وزش باد شدید را پدیده های قابل پیش بینی برای 24 ساعت آینده استان عنوان کرد.
به گزارش ایرنا بارش باران شدید در استان که از شب پنجشنبه شروع شده موجب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در بخشهای سیلوانای ارومیه و در برخی روستاهای جنوب استان آذربایجان غربی شده است.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.