به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عیسی برادری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان تکاب با گرامیداشت ایام مبارک ماه رجب و با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: نامزدهای انتخابات،در ایام تبلیغات، نقاط مثبت و قوت خود را تبلیغ کرده و در مقابل رقبای خود فقط به نقدهای منصفانه بدون توهین و تحقیر بپردازند.
وی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اردیبهشت ماه آینده اظهار کرد: نباید به خاطر انتخابات، اتحاد و یکپارچگی مردم آسیب ببیند چراکه این همبستگی و وحدت، ملت ایران را به ید واحده در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل کرده است.
وی ادامه داد: در شهرهای کوچک مانند تکاب نیز نباید به بهانه انتخابات شوراها و با تحریک مسائل قومیتی و مذهبی به اتحاد مردم خدشه وارد شود و تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا بدون تعرض به قومیت ها انجام شود.
وی افزود: برگزاری هرساله انتخابات در کشور برکت و نعمت نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید با مشارکت حداکثری و رقابت سالم قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.
امام جمعه تکاب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون به دشمنی با ملت ایران پرداخته اند اما هربار اتحاد ملت و پویایی نظام را دیده اند، تلاش خود برای تفرقه افکنی در کشور را بیشتر کرده اند.
حجت الاسلام برادری اضافه کرد: مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی بارها ثابت کرده اند که صاحبان اصلی انقلاب و همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند.
وی افزود: با این اتحاد و یکپارچگی، هیچ قدرتی نمی تواند ملت ایران را از نظام و ولایت فقیه جدا کند.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربابجان غربی واقع شده است.
7514/2093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.