به گزارش ایرنا عزیز سهندی روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت مددجویان پلدشت با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی، خودکفایی و ایجاد استقلال اقتصادی در بین مددجویان است، افزود: در سال گذشته برای 3 هزار و 700 نفر مددجوی این استان با اعتباری بالغ بر 530 میلیارد ریال اشتغال ایجاد شده است.
وی در ادامه به سه برابر شدن بودجه اشتغال برای مددجویان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بودجه 9 هزار میلیارد ریالی سال گذشته به 30 هزار میلیارد ریال افزایش یافت که از این میزان حدود یکهزار میلیارد ریال سهم آذربایجان غربی خواهد بود.
به گفته وی در این مدت 660 میلیارد ریال از محل جذب کمک های مردمی و 12 میلیارد ریال از محل صندوق صدقات استان جمع آوری شده است.
وی ادامه داد: در بحث جمع آوری زکات نیز در سال گذشته، آذربایجان‌غربی توانست مقام اول را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.
اکبر عبدالله نژاد، فرماندار پلدشت نیز گفت: خدمت به محرومان و گره گشایی از مشکلات آنان رضایتمندی خداوند را به دنبال دارد و کمیته امداد به رسالت خود که رسیدگی به قشر آسیب پذیر جامعه در بخش های مختلف بوده به خوبی عمل کرده است.
به گزارش ایرنا در حال حاضر حدود 140 هزار نفر از شهروندان آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.
علاوه بر برنامه ریزی برای توانمندسازی مددجویان، ارائه کمک هزینه های ماهانه، جهیزیه، ازدواج، تحصیل در مدرسه و دانشگاه و کمک های موردی از جمله خدمات ارائه شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به خانواده های نیازمند است.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.