به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، قربانعلی سعادت ظهر امروز در مراسم تجلیل از منتخبان استانی فراخوان ملی پرسش مهر 17 رئیس جمهور با بیان اینکه نحوه مدیریت محیط و تصمیم گیری‌ها و اعمال قانون در اعمال خشونت تأثیرپذیر دارد اظهار کرد: تمرکز در قدرت ریشه خشونت را قوی می‌کند.

وی گفت: تاکنون هیچ جریانی موفق به تحت تأثیر قرار دادن چرخش جریان نخبگان نشده است، مردم ما با شرکت در انتخابات مسیر درست را انتخاب و مسئولین نیز امانت دار انتخاب آنها است.

استاندار آذربایجان غربی، خشونت را یکی از انحراف‌های ذات بشر خواند و افزود: در جامعه‌ای که  با وجود سلایق متفاوت آرامش آن حفظ شود خشونت در آن  راه نمی‌یابد.

سعادت خاطرنشان کرد: برای اینکه خشونت زمان شاهنشاهی در جمهوری اسلامی دیده نشود مردم سالاری دینی و مشارکت آحاد جامعه در سرنوشت کشور به عنوان اصول اساسی نظام تعیین شدند.

استاندار اذربایجان غربی تصریح کرد: هرچه قدر تصمیم گیری‌ها توسط مردم و نزدیک به هم باشند جامعه عاری از خشونت خواهند شد.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات مورد قبول همه مردم و مورد حمایت و صیانت مسئولین نظام است اظهار کرد: خشونت زمانی اتفاق می افتد که نظر مردم مورد توجه قرار نگیرد.

سعادت گفت: امام خمینی (ره) برای جلوگیری از خشونت سازوکار انتخابات را جریان سازی کرده‌اند.

وی افزود: اینکه 90 هزار نفر از مجموعه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در پرسش مهر رئیس جمهور شرکت کرده‌اند جای خوشحالی دارد این نشان دهنده حضور مردم در صحنه است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ایران اسلامی جایی برای خشونت در خود ندارد خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت موجود کشور را مدیون شهدا و پاسداران مرزهای ایران اسلامی هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614071
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.