احداث بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی دولتی خوی تقریبا از سال ۱۳۸۵ مقارن با سفرهای دوره ای رییس جمهور سابق به شهرستان خوی آغاز شده است و در حال حاضر از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، احداث بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی دولتی خوی در سال ۱۳۸۵ با توجه نیازهای بیمارستانی شمال استان آذربایجان غربی و فرسوده بودن بیمارستان های خوی مصوب شد.
عملیات اجرایی این بیمارستان از سال های ۸۵ و ۸۶ از شتاب خوبی برخوردار بود بطوریکه فرماندار وقت در سال ۱۳۸۷ از پیشرفت ۵۷ درصدی بیمارستان خبر داده است، متاسفانه این روند در سال های بعد به علت تخصیص نیافتن اعتبارات کافی عملا متوقف شد و فقط پیمانکار بنا به در خواست مسئولین محلی در زمان های بازدید مسئولین کشوری درمحل ساخت  این بیمارستان اقدام بکار و فعالیت می نمود که این هم داستان جالب خودش را دارد.
با روی کار آمدن دولت دکتر روحانی و نگاه ویژه دولت نسبت به زیر ساخت های بهداشت و درمان در استان های مرزی بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی خوی هم مشمول این نگاه زیر ساختی دولت شد و با تخصیص اعتبارات ویژه ای عملیات احداث با شتاب بیشتری دنبال شد ودر حال حاضر به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد رسیده است.
مهندس سلیمانی ریاست اداره مسکن و شهرسازی خوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خوی با اشاره به تلاش های مسئولین شهرستانی و استانی و نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی برای تکمیل بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی اظهار کرد: روند تکمیل این بیمارستان با توجه به تلاش های انجام شده در سال های اخیر از شتاب خوبی برخوردار بوده است.
وی تصریح کرد: بیمارستان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است که در صورت تخصیص ۱۱ میلیارد تومان باقی مانده تا پایان خرداد ماه جاری این بیمارستان تکمیل خواهد شد.
مهندس ساسان هادی مسئول کارگاه ساخت بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی خوی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خوی اظهار کرد: در حال حاضر با ۸۰ نفر مشغول عملیات ساخت بیمارستان هستیم و پروژه از پیشرفت ۸۵ در صدی برخوردار است.
وی تصریح کرد: از مهرماه سال ۹۴ عملیات ساخت با تخصیص بودجه از سر گرفته شد که در اوایل تخصیص بودجه خوب بود متاسفانه در حال حاضر بخشی از مطالبات پیمانکار پرداخت نشده است و با دست خالی پروژه را ادامه می دهیم.
وی افزود: در صورت تخصیص ۱۱ میلیارد تومان باقی مانده تا پایان خرداد ماه جاری بیمارستان تکمیل خواهد شد.
با توجه به نیازهای بیمارستانی شمال استان و با توجه به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه جا دارد که مسئولین اجرایی استان و کشور در اسرع وقت نسبت به تخصیص ۱۱ میلیارد تومان باقی مانده اقدام کنند تا شاهد تکمیل و راه اندازی بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی دولتی خوی در خرداد ماه سال جاری باشیم.
به گزارش ایسنا، بیمارستان ۱۶۴ تخت خوابی خوی در فضایی نزدیک به سه هکتار در دست احداث است و تاکنون حدود ۲۳ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.
گزارش از «علی محبوبی» خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.