مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از مشارکت بیش از ۹۰هزارنفر از فرهنگیان استان در هفدهمین دوره پرسش مهر خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی فریدون سید مطفوی در مراسم تجلیل از منتخبین استانی فراخوان ملی پرسش مهر (سال تحصیلی ۹۵_۹۶) گفت: در پرسش مهر امسال رئیس جمهور ۷۷هزار دانش آموز،۴هزار معلم و ۱۵ هزار نفر از اولیای آذربایجان غربی  مشارکت داشتند.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت بی نظیر فرهنگیان در پرسش مهر۱۷ تصریح کرد: در طی ۴پرسش مهر اعلام شده در طول ۴سال گذشته،سال اول مشارکت ۶۰ هزارنفری فرهنگیان،سال دوم با ۶۷هزارنفر ،سال سوم ۷۲ هزار نفر و امسال بیش از ۹۰هزار فرهنگی در پرسش مهر مشارکت کردند.

سید مصطفوی با اشاره به اینکه آثار ارائه شده در  پرسش مهر ۱۷،در ۱۲قالب شعر،پوستر،عکس، فیلم،مقاله، سخنزانی و غیره ارائه شده است افزود: از مجموع آثار ارائه شده به فراخوان پرسش مهر ۱۷، ۸۸ هزار نفر از فرهنگیان استان، برگزیده شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: از این تعداد برگزیده فراخوان،۴۴هزار نفر دانش آموز و ۴۴هزار معلم  استانی تجلیل و تقدیرشدند.

وی ذات پرسشگری را عامل مهمی برای تعیین فکر، هدف و تعامل انسان ها دانست و تصریح کرد: باید آداب و آیین پرسش و تحقیق آموزش داده شود و پرسشگری از کلاس های درس به بطن جامعه کشیده شود.

سید مصطفوی گفت: با پرسش مهر در طول ۱۷سال، پرسشگری از کلاس های درس به پرسش ملی تبدیل شده است.

وی با اشاره به پیام های پرسش مهر که هرساله توسط ریاست جمهوری مطرح می شود گفت: پرسش مهر نشان دهنده این است که آموزش و پرورش در تمامی عرصه های کشور تاثیر داشته و بر ضرورت پاسخگویی به پرسش های جامعه در مدرسه تاکید دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.