به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار کریم علی‌نژاد دوشنبه شب در جشن میلاد حضرت علی (ع) در جمع بسیجیان ناحیه 2 مقاومت بسیج شهید مهدی باکری، ایجاد شور و نشاط معنوی در مساجد را مورد تاکید قرار داد و افزود: صف های نماز در مساجد باید پر شود و فعالیت های فرهنگی مساجد رونق بگیرد.
وی ادامه داد: رونق مساجد وظیفه یک بسیجی مخلص است زیرا وحدت ملت ایران باعث پیروزی و اقتدار کشور شده است و این وحدت با همکاری و هماهنگی در مساجد تداوم می یابد.
به گفته وی تربیت جامعه ای سالم و با اقتدار و دینی، وظیفه همگانی است و در این مسیر باید از علما پشتیبانی شود زیرا دشمن به دنبال فرصت برای تفرقه افکنی و توطئه است.
وی با تاکید بر اینکه اعتلای مساجد، امنیت جامعه را فراهم می‌کند، افزود: مساجد، محلی برای تربیت فرزندان دلیر و متعهد و پشتیبانی از رزمندگان اسلام به شمار می رود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه افزود: پیامبر گرامی اسلام، مساجد را مرکز حکومت قرار داده بودند و تمامی احکام الهی و حکومتی خود را در مساجد بیان می کرده اند.
علینژاد ادامه داد: بسیج در کنار روحانیت در صف‌های اول انقلاب اسلامی ایران در حال حرکت هستند و برای اعتلای نظام و اسلام و استمرار آن جانفشانی می کنند.
به گزارش ایرنا در فرهنگ دینی، نام ' مسجد ' یادآور بندگی و کرنش در پیشگاه خداوند متعال است و مسجد، جایگاه سجده، و سجده اوج عبادت و بندگی انسان برای خداست.
در حقیقت، برترین و اصیل ترین محل برای عبادت و تقربّ جستن به خداوند متعال مسجد بوده و در قرآن کریم بر جنبه های عبادی مسجد در کنار سایر بعدهای آن، تاکید شده است.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.