** سلام شکوفه های طلایی به کسب و کار خانگی ارومیه
شکوفه های طلایی و معطر بیدمشک که در بهار طبیعت به مردم و مسافران ارومیه سلام دوباره می دهد، نوید بخش تکاپوی عده چشمگیری از اهالی برای کسب درآمد است و شمیم آن را علاوه بر باغ های بهشتی، می توان در حیات خانه ها و تجارتخانه های کوچه بازاری به مشام کشید.

** آذربایجان غربی تولیدکننده 27 درصد عسل کشور
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: این استان با داشتن بیش از یک میلیون و 100 هزار کندوی مدرن و بومی و تولید نزدیک به 21 هزار تن عسل، 27 درصد عسل کل کشور را تولید می کند.

** آغاز بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای اسلامی شهر ارومیه در هیات اجرایی
فرماندار ارومیه گفت: فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر در هیات اجرایی آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

** کسب 31 مدال بین المللی و کشوری حاصل کار هیات دو و میدانی آذربایجان غربی
رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: دوندگان این استان در سال 95 موفق شدند 10 مدال طلا، 9 مدال نقره و 12 مدال برنز را در مسابقات بین المللی، آسیایی و کشوری کسب کنند.

** مهلت ارائه اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده تا پایان فروردین تمدید شد
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی، مهلت ارائه اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان سال گذشته تا پایان فروردین ماه جاری تمدید شده است.

** شناسایی 51 نوع ماده معدنی در آذربایجان غربی
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به شناسایی 68 نوع ماده معدنی در سطح کشور، گفت: 51 ماده معدنی از این تعداد در این استان شناسایی شده است.

** فرود بیش از سه هزار بال فلامینگو در تالاب کانی برازان مهاباد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: در چند روز گذشته تعداد بیش از سه هزار بال فلامینگو در تالاب کانی برازان این شهرستان فرود آمدند.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.