به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، باقر بهرامی گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا پایان ۱۳ فروردین تعداد ماموریت های اورژانس ۳هزار و ۲ مورد گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی داشته است.

وی در تشریح ماموریت های شهری و جاده ای افزود: در این مدت تعداد ۵۱۵ مورد ماموریت در حوزه حوادث ترافیک شهری انجام شده و همچنین تعداد مصدومین شهری ۳۱۴ نفر بوده است که ۲۸۲ نفر برای مداوا بستری شده و ۳۱ نفر به صورت سرپایی درمان شده اند.

بهرامی در ادامه تعداد ماموریت های حوادث جاده ای را ۲۴۱ مورد اعلام کرد و اضافه کرد: در این حوادث ۳۱۸ نفر مصدوم شده بودند که ۲۶۹ نفر در بیمارستان های سطح استان بستری و ۴۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان جاده ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد و تعداد ماموریتهای جاده ای نیز ۹ درصد افزایش داشته است اما تعداد مصدومان حوادث شهری با ۱۳ درصد کاهش روبه رو بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی در پایان تعداد کل مراجعین را به مراکز اورژانس استان را ، ۱۳۹ هزار و ۷۶۹ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نیز نسبت به سال گذشته افزایش نسبی داشته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610595
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.