به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، نژاد جهانی با اعلام این مطلب گفت:در طی تعطیلات نوروزی امسال ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان سردشت دیدن کردند که نسبت به سال قبل افزایشی ۱۴ درصدی داشت.
وی افزود: آبشار شلماش بیشترین آمار مربوط به بازدید را در این میان در اختیار داشت.

فرماندار سردشت تصریح کرد: امسال دو هزار و ۳۶۴ نفر در اماکن ستاد تسهیلات سفر شهرستان سردشت اسکان داده شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش نشان می‌دهد. این میزان در سال گذشته ۹ هزار و چهارصد نفر بود.
جهانی با اشاره به استقرار ملوانان آتش نشانی در آبشار شلماش در طول تعطیلات نوروزی گفت: امسال بر خلاف سالهای قبل با دوراندیشی و برنامه ریزی مناسب سه نفر از گردشگران پس از سقوط به رودخانه و حوضچه آبشار شلماش، با تلاش و از خودگذشتگی ملوانان از مرگ حتمی نجات یافتند و نوروزی بدون حادثه در آبشار شلماش سپری شد.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای آینده گردشگری شهرستان سردشت نیز گفت: این شهرستان با داشتن جاذبه های متعدد گردشگری نیازمند بهبود وضعیت زیرساخت های خدماتی، اقامتی، رفاهی و بهبود راههای مواصلاتی در بلند مدت است و برنامه ریزی به منظور توسعه گردشگری شهرستان سردشت در کوتاه مدت با توجه به ادامه فصل گردشگری، جذب گردشگر در بهار و تابستان سال جاری خواهد بود.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610594
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.