رئیس هیئت فوتبال میاندوآب گفت:  با تلاش ها و پیگیری های اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال میاندوآب، این شهرستان موفق به کسب تنها سهمیه استان در لیگ دسته 3 کشوری فوتسال شد.
بهروز صدوقی در گفت وگو  با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر گفت: با تلاش ها و پیگیری های اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال میاندوآب، این شهرستان تنها سهمیه استان در لیگ دسته سوم فوتسال را دریافت کرد و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم بکار خواهیم بست.
صدوقی با اشاره به اینکه این سهمیه متعلق به شهرستان میاندوآب است، افزود: این سهمیه با تلاشهای متولیان ورزش شهرمان بدست آمده و علی رغم اعلام برخی افراد، ارتباطی با قهرمانی های قبلی نمایندگان شهر ندارد؛ هرچند طبق اعلام رسمی مقامات استانی تیم هزار دستان دو سال پیش با حضور در مسابقات استانی پس از نماینده تکاب دوم شده بود و کاپی هم که دریافت کرده بود کاپ نایب قهرمانی بود که آن هم به اشتباه توسط مدیران وقت فوتبال میاندوآب قهرمانی اطلاع رسانی شده بود.
رئیس هیئت فوتبال میاندوآب خاطرنشان کرد: سال پیش نماینده شهرستان تکاب به عنوان قهرمان استانی در رقابت های دسته 3 کشوری حضور داشت که با خرید امتیاز یک تیم دست دومی امسال در این رقابت ها توپ خواهد زد.
وی با انتقاد از کسانی که قصد دارند فعالیت ها و عملکرد این هیئت را زیر سوال ببرند، تصریح کرد: طبق اسناد موجود در ارزیابی های انجام شده توسط هیئت فوتبال استان و اعلام کتبی ایشان، هیئت فوتبال میاندوآب بعد از ارومیه و بوکان در رتبه سوم قرار گرفته است و این با توجه به فعالیت این دو شهرستان در رقابت های دسته یک و دو فوتبال کشوری کارنامه ای فراتر از حد انتظار محسوب می شود.
صدوقی در پایان اظهار کرد: بارایزنی های مختلف مقرر گردید این سهمیه فوتسال شهرستان به تیم هزاردستان میاندوآب اعطا شود و طبق قوانین اگر این تیم موفق شود به لیگ دسته دو صعود کند سهمیه برای شهرستان محفوظ خواهد بود و اگر نتواند، سال بعد تیم شوط قهرمان رقابت های استانی نماینده استان در رقابت های کشوری خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.