نژاد جهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با درایت مقام معظم رهبری اولویت ها به خوبی در ابتدای هر سال گوشزد می شود که به تناسب از سطح کلان باید برنامه ریزی انجام شود همانطور که در شهرستان ها نیز نیاز به تحقق 'اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید' احساس می شود.
وی تاکید کرد: اگر اشتغال ایجاد شود و حمایت از تولیدات بیش از پیش تحقق یابد، اقتصاد مقاومتی به صورت کامل نهادینه و محقق می شود و برای عملیاتی شدن این موضوع نگرش فرابخشی لازم است.
جهانی گفت: بر این اساس باید تفکر راهبردی و عملیاتی در سطح کلان تقویت شود و این تفکر در سطح خرد هم وجود داشته باشد و به تمام بخش ها تسری یابد.
وی با اشاره به اینکه اولین اقدام شهرستان در سال جدید تلاش برای تحقق شعار امسال خواهد بود، اظهار کرد: اولین کار گروهی که در سطح شهرستان ایجاد و برگزار می شود کارگروه اشتغال و تولید خواهد بود.
جهانی یادآور شد: برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر و تسریع در عملیاتی شدن منویات مد نظر مقام معظم رهبری تمام عوامل دولتی و غیردولتی باید دست در دست هم برای سربلندی کشور و اطاعت از فرمایشات رهبری تلاش کنند و بیشترین تلاش ها و برنامه ریزی ها متوجه بخش دولتی نباشد.
شهرستان سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.