معلم دبستان ابتدایی مدرسه'وسوکل' سردشت روز دوشنبه در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعت 8.30 دقیقه صبح که تعدادی از دانش آموزان سرکلاس حاضر شده بودند متوجه آتش گرفتن بخاری نفتی شدم.
محمد جهانگیری گفت: آتش بلافاصله به سمت باک بخاری پیش روی کرد و ما سریع از راه پنجره تمام دانش آموزان مدرسه را از(کانکس) اطاقک به بیرون منتقل کردیم.
وی افزود: پس از تخلیه مدرسه زمانی که با کپسول آتشنشانی مشغول خاموش کردن آتش بودم بخاری منفجر شد اما خوشبختانه این انفجار و آتش سوزی خسارت جانی و مصدوم نداشت.
جهانگیری بیان کرد: اطاقک تخریب شده در واقع مدرسه دانش آموزان سطح اول پیش دبستانی تا ششم ابتدایی روستا بود که 20 دانش آموز و 2 معلم دارد.
وی یادآور شد: کانکس تخریب شده و دیگر قابل استفاده نیست.
مسئول آتش نشانی و ماشین آلات شهر ربط نیز به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 8.55 دقیقه به آتش نشانی اطلاع داده شده و آتش تا ساعت 9.25 دقیقه مهار شد.
ناصر پیروتی اضافه کرد: مدرسه 100 درصد سوخته و قابلیت استفاده ندارد.
تنها مدرسه ابتدایی 2 کلاسه روستای 'وسوکل' شهر ربط در شهرستان سردشت آذربایجان غربی که دارای 20 دانش آموز است صبح امروز دچار حریق شد.
روستای 'وسوکل' در 26 کیلومتری شهر سردشت قرار داشته و 44 خانوار و 212 نفر جمعیت دارد.
شهرستان سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب اذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
7562/3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.