سلیمان علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از اول اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت.
وی اضافه کرد: در این طرح 200 نفر بازرس و کارشناس بازار در قالب 30 تیم سیار 2 نفره برای ایجاد آرامش در بازارهای این استان به کار گرفته شدند.
وی از تشکیل 900 پرونده تخلف و دریافت 900 گزارش مردمی در خصوص این تخلف ها در آذربایجان غربی خبر داد و اظهار کرد: تعداد بازرسی ها در این مدت 15 درصد و تعداد تخلفات کشف شده در این بازرسی ها نیز 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی تخلفات این پرونده ها یک میلیارد و 837 میلیون ریال بوده است.
وی با اشاره به توزیع هزار و 550 تن پرتقال در بازار نوروزی امسال آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در قالب این طرح 550 تن سیب در استان توزیع شد.
به گزارش ایرنا، همه ساله به علت ایجاد بازارسیاه در برخی کالاهای نوروزِی، طرح نظارت و بازرسی در بازار توسط کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی انجام می شود.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.