حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: علاوه بر آن باید زمینه ای فراهم شود تا کالاهای تولید استان در اولویت خرید قرار گیرد تا موجبات اشتغال جوانان استان را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: برخی استفاده از کالای خارجی را افتخاری برای خود می‌دانند ولی این امر زمینه ساز مشکلات بسیار زیادی در کشور و استان می شود که وظیفه ماست تا از این مشکلات جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: برخی با هدف محبوبیت و شهرت وارد گود انتخابات شده اند که باید مردم از رای دادن به اینچنین افراد، خودداری کنند و افراد شایسته و اصلح را به شورای شهر و روستا بفرستند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به لزوم ترد افرادی که موجب ترویج افترا و تخریب دیگران در جامعه می شوند، اظهار کرد: تخریب دیگران و به قولی فراهم کردن موجبات لغزش برادر دینی خود باعث می‌شود که خداوند فرد خاطی را رسوا و عیب های او را آشکار کند و مردم باید او را از جامعه و خود ترد کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت و ادامه داد: روز 12 فروردین روزی است که ملت ایران با 98.2 درصد آرا به حکومت جمهوری اسلامی ایران آری گفتند تا حکومت صالحان و مستضعفان پایه ریزی شود.
وی بیان کرد: باید بتوانیم این حکومت و نظام را حفظ و آن را به نسل های آینده منتقل کنیم تا اقتدار کشورمان روز به روز بیشتر شود.
وی ماه رجب را یکی از ماه های پربرکت عنوان کرد و گفت: رجب، ماه نزدیکی به خداوند متعال است که باید بتوانیم از این ماه نهایت استفاده را ببریم تا خود را بیشتر به خداوند متعال نزدیک کنیم تا تجلی نورانیت خداوند را در زندگی و آخرت ببینیم.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.