یوسف شاکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از 14 اسفندماه سال گذشته تاکنون یک هزار نفر در قالب کاروان های دانشجویی و 6 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور خانوادگی از یادمان های دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کرده اند.
وی اضافه کرد: اعزام کاروان های راهیان نور این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور همزمان با سراسر کشور در قالب سه کاروان از 14 اسفند 95 آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
وی از آمادگی اکیپ های پشتیبانی، اردویی و پزشکی در مناطق راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: نظارت مستمری بر روند خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور موجب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه می‌شود، گفت: همراهی همه نهادها و ارگان ها در راستای برگزاری هرچه بهتر این اردوها ضروری است.
به گزارش ایرنا، اردوهای راهیان نور در چند سال گذشته به صورت مستمر در ایام نوروز برگزار می شود و کاروان‌های اعزامی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از یادمان‌های مختلف شامل یادمان دهلاویه، یادمان شلمچه، یادمان طلائیه، یادمان هویزه، یادمان فکه و علقمه فتح المبین بازدید می‌کنند.
6009/2093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.