به گزارش ایرنا، بستری شدن 285 مصدوم سوانح رانندگی نوروزی در استان، بهره مندی 86 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر آذربایجان غربی و امحای 17 تن فرآورده دامی غیرقابل مصرف در استان از دیگر اخبار مهم آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته بوده است.

** ثبت نام بیش از 10 هزار داوطلب در انتخابات شوراهای آذربایجان غربی
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تاکنون 10 هزار و 167 نامزد در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی این استان ثبت نام کرده اند و نام نویسی تا ساعت 24 ادامه دارد.

** افزایش 10 درصدی جان باختگان تصادفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز امسال
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: تعداد جان باختگان حوادث رانندگی جاده ای از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان 10 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

** ثبت بیش از 500 هزار مورد تخلف رانندگی در جاده های آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بیش از 500 هزار مورد تخلف رانندگی با استفاده از دوربین های ثبت تخلف از ابتدای اجرای طرح نوروزی در جاده های استان ثبت شده است.

** صدور هزار و 700 جواز تاسیس صنعتی در آذربایجان غربی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، هزار و 702 فقره جواز تاسیس در این استان صادر شده است.

** بستری شدن 285 مصدوم سوانح رانندگی نوروزی در آذربایجان غربی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: 317 نفر از ابتدای اجرای طرح نوروزی در سوانح رانندگی جاده ای و شهری استان مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده که از این تعداد، پزشکان بیمارستان ها 285 نفر را بستری کرده اند.

** بهره مندی 86 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر آذربایجان غربی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: 86 هزار گردشگر نوروزی از 25 اسفندماه تاکنون از خدمات 23 پست های ایمنی و سلامت این جمعیت بهره مند شده اند.

** امحای 17 تن فرآورده دامی غیرقابل مصرف در آذربایجان غربی
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: 17 تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف که بازرسان در طرح نوروزی کشف کرده بودند، امحا شد.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.