جمال خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا ششمین روز از انتخابات شوراهای اسلامی 743 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 9 نفر از داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهرو روستا، زن و 734 نفر مرد هستند.
وی ادامه داد: ازمجموع تعداد ثبت نام کنندگان 137 نفر در حوزه شهری شامل 126 نفر از شهر بوکان، 11 نفر از شهر سیمینه و 606 نفر در حوزه روستایی از جمله 383 نفر در بخش مرکزی، 223 نفر از بخش سیمینه ثبت نام کرده اند.
خسروی افزود: در دوره گذشته انتخابات شوراهای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان تعداد 87 روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات بودند که این رقم در سالجاری به 90 روستا افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه در بخش مرکزی 2روستای کهریزه محمود آباد و ینگیجه پنج نفر و مابقی هرکدام سه نفر شورا خواهند داشت، اظهار کرد: در بخش مرکزی امسال 274 شورا در انتخابات پنجمین دوره شوراهای روستا توسط آرای مردم انتخاب می شوند.
فرماندار بوکان در خصوص روستاهای بخش سیمینه افزود: در روستاهای این بخش 170 نفر اعضای شوراهای روستایی در 59 روستای این بخش وارد عرصه شوراهای روستا خواهند شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بوکان گفت: در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تعداد اعضای شوراها در شهر بوکان از 11 نفر به هفت نفر کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا، شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد 56هزارو 557نفر در روستاها و 194هزارو 846نفر در شهر ساکن هستند.
مهمترین اخبارایرنای کشور،آذربایجان غربی و جنوب استان رابه صورت لحظه به لحظه ازکانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
7510/3093** خبرنگار: محمد ادیب **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.