عبدالحسین علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی، روزانه به طور متوسط 250 هزار و درمجموع بیش از 2 میلیون تردد در جاده های استان ثبت شده که رقمی قابل توجه است.
وی اضافه کرد: همچون سال های گذشته بیشترین تردد ثبت شده مربوط به جاده های منتهی به شهرستان ارومیه به ویژه از مسیرهای سلماس و مهاباد گزارش شده است.
وی اظهار کرد: در این مدت علاوه بر ثبت تعداد ترددها با استفاده از دوربین های مخصوص، تخلفات رانندگان نیز در جاده های استان به طور مستمر ثبت می شود.
وی ادامه داد: سرعت غیرمجاز بیشترین تخلف ثبت شده در جاده های آذربایجان غربی با استفاده از دوربین های نظارتی مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: رانندگان خودروها در سفرهای نوروزی رعایت مقررات و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز را مهمترین اصل بدانند تا زمینه کاهش تصادفات جاده ای در استان فراهم شود.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی 12 هزار کیلومتر جاده دارد که از این میزان سه هزار و 500 کیلومتر جاده اصلی، فرعی و بزرگراه است.
سفرهای نوروزی از 25 اسفندماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.