علی مصطفوی عصر پنجشنبه در مراسم معارفه معاون فرماندار اشنویه اظهار کرد: اما نتایج مذاکرات و برجام آثار مثبت و تاریخی ماندگار در سطح بین الملل و وضع اقتصادی ایران برجای گذاشته است.
وی به اقدامات مهم و اساسی دولت تدبیر و امید در مورد رفع تحریم ها و مساله برجام و بهبود بخشیدن به وضعیت معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات مهم و اساسی دولت تدبیر و امید به مرحله ای از شکوفایی اقتصادی رسیده ایم که برای نمونه نه تنها وارد کننده گندم نیستیم بلکه مازاد بر نیاز هم گندم تولید کردیم و می توانیم به عنوان صادر کننده گندم نیز عمل کنیم.
مصطفوی همچنین یادآور شد: در دولت کنونی نسبت به دولت های قبلی نرخ تورم بسیار کاهش یافته و همچنین رشد اقتصادی بیش از 10 درصد را شاهد هستیم.
وی با بیان سایر دستاوردهای دولت تدبیر و امید اضافه کرد: ایران هراسی که مسبب آن استکبارجهانی بود خوشبختانه با تعامل سازنده دولت دکتر روحانی در جهان با شکست مواجه شد و در مذاکرات هسته ای پیروز شدیم و منطق ایران را به رخ جهانیان کشیدیم.
وی همچنین همه اقشار جامعه را به حضور گسترده در انتخابات دعوت و مشارکت عمومی را به عنوان اصلی ترین هدف دولت تدبیر و امید عنوان کرد.
فرماندار شهرستان اشنویه نیز در این نشست گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید برای توسعه همه جانبه تلاش کرده و به بیشتر وعده های خود جامه عمل پوشانده است.
اسعد خضری همچنین گزارشی از طرح های عمرانی در حال اجرا و انجام شده در شهرستان ارائه داد.
در این مراسم همچنین 'عبدالسلام مام عزیزی' به عنوان معاون فرماندار شهرستان اشنویه منصوب شد.
پیش از این فرمانداری شهرستان اشنویه معاونت نداشت.
مام عزیزی دانشجوی دکترای علوم سیاسی است.
جمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال 1390 حدود 70 هزار نفر بوده ‌است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.