قربانعلی سعادت روز چهارشنبه در نشست تخصصی روسا، مشاوران و نمایندگان امور بانوان دستگاه های دولتی آذربایجان غربی که در آستانه هفته زن و در راستای حل مسائل و مشکلات مرتبط با بانوان در حوزه های مختلف برگزار شد، افزود: باید با اصلاح دیدگاه های نادرست در فضای عمومی، جامعه را برای پذیرش مسئولیت هایی که بانوان می توانند ایفا کنند، فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: با حمایت از بانوان، توانمندی ها و استعدادهای این قشر فرصت بروز پیدا کرده و زمینه ارتقای جایگاه بانوان بیش از پیش فراهم می شود.
وی اضافه کرد: اثبات جایگاه زنان به دست خود آنان صورت می گیرد و باید بانوان استان این مقوله را همیشه مورد توجه قرار دهند.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: هرچند از گذشته در رابطه با توانمندی ها و کارهایی که بانوان می توانند انجام دهند، بی توجهی هایی صورت گرفته ولی نظام جمهوری اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری به ظرفیت های بانوان توجه ویژه ای داشته اند.
شهلا تاجفر مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی هم در این همایش گزارشی از عملکرد این اداره کل در راستای ارتقای توانمندی های زنان در حوزه های مختلف ارائه کرد.
به گزارش ایرنا، تعدادی از نمایندگان امور بانوان دستگاههای اجرایی نیز در این جلسه مسائل، مشکلات و مطالبات خود را در حضور استاندار آذربایجان غربی مطرح کردند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.