به گزارش ایرنا، ایرج ثقفی روز چهارشنبه در بازدید از مرکز عرضه میوه شب عید در انبارهای شرکت تعاون روستایی تکاب، افزود: براساس برنامه تنظیم بازار شب عید 40 تن پرتقال، 20 تن سیب و 80 تن انواع برنج در شهرستان تکاب توزیع و عرضه می شود.
وی با بیان اینکه عرضه میوه و کالاهای اساسی با قیمت مناسب از امروز/چهارشنبه/ در تکاب آغاز شده اظهار کرد: هرکیلوگرم پرتقال به قیمت 39 هزار ریال و هرکیلوگرم سیب به قیمت 33 هزار ریال در بازار تکاب به فروش می رسد.
ثقفی بیان کرد: علاوه بر این همزمان با فرارسیدن سال جدید هشت تن مرغ منجمد و سه تن گوشت قرمز در تکاب توزیع می شود.
فرماندار تکاب اضافه کرد: این میزان میوه و کالاهای اساسی علاوه بر 13 مرکز شرکت تعاون روستایی در مناطق شهری و روستاها در چهار مرکز توزیع و 25 واحد صنفی و فروشگاهی در سطح شهر تکاب عرضه می شود.
ثقفی ادامه داد: توزیع این میزان کالاهای اساسی و میوه موجب تنظیم بازار شب عید و عرضه کالاهای مرغوب به شهروندان می شود.
وی افزود: میزان توزیع میوه شب عید و کالاهای اساسی مورد نیاز خانوار در شب عید امسال در شهرستان تکاب نسبت به سال گذشته از افزایش سه برابری برخوردار است.
وی گفت: دستگاه های اجرایی ذیربط بر روند توزیع و عرضه مناسب و به موقع میوه و کالاهای اساسی شب عید به طور دقیق و مستمر نظارت داشته و زمینه تامین مایحتاج شهروندان در آستانه سال جدید را فراهم کنند.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.