' ** چرشنبه بایرامی ' میراث ماندگار آذربایجان
' چرشنبه بایرامی ' یا همان چهارشنبه سوری سنتی کهن و میراثی ماندگار در آذربایجان به شمار می رود که در فرهنگ این مرز و بوم ریشه دوانده و به درختی کهنسالی تبدیل شده است.

** تحقق اقتصاد مقاومتی با خرید کالای ایرانی
خرید کالای ایرانی به عنوان مصداق عینی حمایت از تولید داخلی، علاوه بر افزایش اشتغال باعث کیفیت بخشی به محصولات داخلی شده و موجب تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری می شود.

** نوروز در سرزمینی به سان رنگین کمان اقوام
نوروز در آذربایجان غربی جلوه های منحصر به فردی دارد و یکی از زیباترین تصویرهای زندگی مسالمت آمیز اقوام و ادیان مختلف اعم از ترک و کرد، شیعه و سنی، آشوری و ارمنی را به تصویر می کشد.

**10 خیابان مرکزی شهر ارومیه مناطق ممنوعه برای تاسیس مرکز آموزشی شد
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: 10 خیابان مرکزی شهر ارومیه در راستای کاهش ترافیک و افزایش نظم عبور و مرور، مناطق ممنوعه برای تاسیس مراکز آموزشی جدید شده است و مجوزی در این خصوص صادر نمی شود.

** بیش از 102میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد بوکان پرداخت شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوکان گفت: امسال 102میلیارد ریال به چهار هزار و 480 خانوار زیر پوشش این نهاد در این شهرستان پرداخت شده است.

** ثبت 10 هزار تماس غیرمرتبط با سامانه 110 در آذربایجان غربی
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: امسال 10 هزار و 50 مورد تماس غیرمرتبط با سامانه 110 در استان انجام شده که 1.5 درصد کل تماس های صورت گرفته است.

** تحویل 39 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 39 هزار واحد مسکن مهر در این استان به متقاضیان تحویل داده شده و عملیات اجرایی بخشی از این واحدها در سه شهرستان ارومیه، مهاباد و سردشت ناقص است.

** ژیمیناستیک کاران آذربایجان غربی 39 مدال کسب کردند
رئیس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: امسال ورزشکاران ژمیناستیک کار استان 10 مدال طلا، 14 مدال نقره و 15 مدال برنز را در مسابقات کشوری کسب کردند و هفت نفر از این ورزشکاران به تیم ملی دعوت شدند.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.