مدیر کل صداوسیمای آذربایجان غربی گفت: 66درصد مردم استان مخاطب برنامه های شبکه سیمای استان هستند.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی ،مجرد در نشست باخبرنگاران با اعلام مطلب فوق افزود: طی نظرسنجی های صورت گرفته، 66درصد مردم آذربایجان غربی با رضایت 77درصد بیننده برنامه استانی صداوسیما هستند.

وی افزود: در بخش صدا نیز 32 درصد مردم با رضایت 89 درصد مخاطب برنامه های سیمای استان هستند.

مجرد ادامه داد: برنامه های اولدوز ، انایوردوم و بیزیم ائللر دربخش سیما و برنامه های بیرآخشام بیرسلام،کندیمیز و سلام یاشایش به ترتیب برنامه های پرمخاطب صداوسیمای استان طی 9 ماه گذشته بودند.

وی با اشاره به برنامه های سیمای استان در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: صداوسیما  مباحث اقتصاد مقاومتی را در 3 حوزه تبیین، مطالبه گری با محوریت پاسخگویی دستگاههای اجرایی و معرفی کارآفرینان پیگیری می کند.

مدیر کل صداوسیمای آذربایجان غربی ادامه داد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، برای اولین بار در سیمای آذربایجان غربی، ملاحظات بازرگانی را در معرفی کار آفرینان گرفته شد و فرصتی برای کار آفرینان جهت معرفی دستاوردها و ارائه مستند فراهم شده است.

مجرد افزود: بافعالیتهای صورت گرفته در صدد گسترش سیستم دیجیتال در سطح استان با پوشش 90 درصد در سطح استان هستیم که امیدواریم به این سطح پوشش در آینده نزدیک دست یابیم.

وی همچنین در خصوص برنامه های تولیدی صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی به زبان ترکی آذری اظهار کرد:تولیدکنندگان صداوسیما سعی می کنند به زبان مردم ارومیه برنامه تولید کنند و در واقع زبان ترکی آنگونه که مردم آذربایجان غربی صحبت می کنند در برنامه ها مورد تاکید است. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.