سردار سرتیب دوم پاسدار محمد یوسف شاکری دوشنبه شب در یادواره شهدای آذربایجان غربی در عملیات والفجر مقدماتی در مسجد لطفعلی خان ارومیه افزود: هوشیاری و دقت نظر در این برهه از زمان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه همه شهدا مسیر حق را شناختند و آن را به خوبی پیمودند، اظهار کرد: حرکت در مسیر شهدا در تداوم راه رسوال الله و ائمه اطهار است.
سردار شاکری ضمن تاکید بر پاسداری از نهضت شهدا، افزود: نهضت و راه شهدای انقلاب اسلامی دارای عقبه فرهنگی و اخلاقی است.
به گفته وی امروزه مسئولان باید در مقابل دشمنان با صراحت سخن بگویند و مواضع خود را که برگرفته از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشخص کنند.
وی اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم تا راه شهدا را با تمام توان ادامه دهیم زیرا شهدا برای برقراری امنیت در این جامعه خون دادند و امنیت کنونی را مدیون خون شهدا هستیم.
به گزارش ایرنا این آئین که به یاد فرمانده تیپ لشکر عاشورا، سردار شهید باباساعی و شهدای عملیات والفجر مقدماتی برگزار شد، با مرثیه سرایی به پایان رسید.
شهید اسماعیل محمدزاده، سهید امامعلی شاه محمدی، شهید میرقاسم آرام شندی، شهید پیمان کاظم زاده، شهید حمید عباس زاده، شهید داوود امام قلی زاده، شهید رحمانعلی جبارپور، شهید رسول هاشم سیمین بیل ثانی، شهید اسلام احمدمصظفایی، شهید باباعلی علمی، شهید بهروز برزگر، شهید زلفعلی آقالو، شهید عسگر رستگار، شهید قربانعلی محمدی، شهید محمود عسگرزاده، شهید میرفتاح ساداتی، شهید یوسف چوبدار شفیعی و شهید نصرت خدایاری شهدایی هستند که در کنار سردار شهید باباساعی مراسم یادواره آنان برگزار شد.
6009/3072 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.