فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی، شهدا را مظهر اقتدار دانست.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سردار خرم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ماکو، شهدا را مظهر اقتدار و بقای انقلاب دانست و افزود: این شهدا بودند که با نثار جان خود باعث شدند ایران تبدیل به ویرانه نشود.
سردار عابدین خرم در ادامه با اشاره به امنیت موجود در منطقه افزود: اگر به وضعیت امنیت منطقه بنگریم به وضوح خواهیم دید که تنها کشور در حال ثبات ایران است.
وی افزود: تنها دلیل این قدرت و شکوه نیروهای نظامی و انظامی پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد.
سردار خرم افزود: تمامی سعی و تلاش های استکبار جهان، بر سر این است که از رهبری دور شویم.
فرمانده سپاه شهدای استان، به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مسئولان باید با انگیزه جهادی و انقلابی مشکلات اقتصادی را که بر مردم فشار می آورد با برنامه مشخص حل نمایند.
وی  باور و اعتقادات دینی ملت ایران اسلامی را دو عامل و سد محکم در برابر دشمنان نظام دانست و خاطر نشان کرد: دشمن به بهانه های مختلف می خواهد با اعتلاف جهانی بر علیه کشورمان این وحدت و اتحاد در نظام اسلامی را به خیال خود از بین ببرد.
سردار خرم گفت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بسیار تلاش دارد ملت انقلابی را با انواع ترفند از این سه عامل، جان گذشتگی ملت ، دفاع از ارزشهای مبتنی بر دین و انقلاب و ارزشهای ملی و وحدت کلمه، دور نمایند.
در این مراسم حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز با بیان شاخص های برجسته سپاه در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب گفت: ولایی بودن و عشق به ولایت و پایبندی به ارزشها از مهمترین ویژگی های سپاه انقلاب اسلامی ایران است.
به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم با تقدیر از تلاشهای سرهنگ طالب رحیمی فرمانده سابق سپاه ماکو، سرهنگ باقرلو به عنوان فرمانده جدید سپاه ماکو معرفی شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.