شهریار حیدری روز شنبه در جلسه بررسی عملکرد چهار ساله این سازمان با اشاره به وضعیت خرید محصولات کشاورزی و دامی در آذربایجان غربی افزود: از این میزان 441 هزار و 741 تن گندم مازاد برمصرف کشاورزان بوده است.
وی اضافه کرد: در این مدت 280هزار و 598 تن آرد روستایی و عشایری در آذربایجان غربی توزیع شده است.
وی بیان کرد: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید 150 نمایشگاه داخلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در آذربایجان غربی برپا شده که ارزش ریالی عرضه محصولات کشاورزی در این نمایشگاه ها 398 میلیارد و 620 میلیون ریال بوده است.
وی با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی استان و تشکل های موجود دارای 56 واحد تولیدی و خدماتی اعم از کشتارگاه، مرغداری، سردخانه و مراکز جمع آوری شیر، کارخانه خوراک دام و طیور و کارگاه ذرت خشک کنی است، اظهار کرد: هم ‌اکنون با هدایت و حمایت و نظارت سازمان تعاون روستایی استان این واحدها با ظرفیت 80 درصد در حال ادامه فعالیت است.
وی از احیا و راه‌ اندازی کشتارگاه صنعتی خوی با ظرفیت اسمی 2 هزار قطعه در ساعت در چهار سال فعالیت دولت یازدهم خبر داد و گفت: این کشتارگاه دارای 2 سالن انجماد، یک سالن پیش سرد کن و یک سالن نگهداری، هر کدام به ظرفیت هفت تن است.
به گزارش ایرنا، در سال جاری 109 هزار و 323 تن خرید توافقی و 14 هزار و 306 تن خرید تضمینی محصولات کشاورزی از کشاورزان آذربایحان غربی صورت گرفته است.
8135/2093** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.