ایوب رنجبری امام جمعه ماکو گفت:  مسائل شرعی شوخی بردار نیست.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، امام جمعه ماکو در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ماکو با  محکوم کردن حرکت ناشایست مسئولین در برگزاری جشن و رقص مختلط در شهر نقده گفت: کم کاری مسئولین باعث بروز این نوع مشکلات در جامعه شده است.
امام جمعه ماکو  با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد مقوله اقتصاد مقاومتی در جامعه گفت: جامعه در حال حاضر با اقتصاد مقاومتی رشد و توسعه یافته و به بیگانگان محتاج نخواهد شد و مسئولین باید این رشد را به آشکارا به مردم نشان دهند.
حجت الاسلام ایوب رنجبری با اشاره به مناسبت های هفته، راهیان نور را در تشبیه به آینه گفت: این آینه وظیفه انعکاس اهداف و جانفشانی های شهدا در هشت سال دفاع مقدس و بعد آن می باشد.
خطیب نماز جمعه ماکو با حمایت از کمپین چهارشنبه سوری بدون مواد منفجره گفت: از خانواده ها و مردم  میخواهیم، آخرین چهارشنبه سال را بدون مواد منفجره و بدون ضرر و زیان رساندن به خود و همنوعان خود، با خانواده و دوستان به نهایت برسانند.
وی درادامه با اشاره به سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: این خانواده های شهدا هستند که با اهدای جان فرزندان خود در راه اسلام و انقلاب باعث شدند تا ایران سراپا باستد و نام مقدس اسلامی را حفظ نماید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.