حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی افزود: قرائت قرآن یکی از معیارها و شاخص های پیامبر اکرم (ص) در مسئولیت دادن به افراد در جامعه اسلامی بود که باید این روند در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز ادامه یابد.
وی اظهار کرد: مدیران باید با قرآن مانوس باشند و قرائت قرآن و انس با آن را در تمام فعالیت های اداری خود سرلوحه اقدامات قرار دهند.
وی اضافه کرد: پرهیز از تجمل گرایی و تشریفات زاید در محل کار از دیگر مواردی است که مدیر جامعه اسلامی باید به آن توجه جدی داشته باشد.
وی با تاکید بر ترویج فرهنگ اقامه نماز اول وقت در ادارات آذربایجان غربی بیان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی باید به نماز اول وقت و کیفیت بخشیدن به برگزاری آن اهمیت ویژه ای قائل شوند چرا که نماز مانع از انجام بسیاری از گناهان در جامعه می شود.
امام جمعه ارومیه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان همچنین باید به بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان و زیرمجموعه اداری خود توجه جدی داشته باشند و مشکلات آنها را رفع کنند.
به گزارش ایرنا، جلسه اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی به اهتمام دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان به صورت ماهانه برگزار می شود و در این دوره میزبان آن دانشگاه صنعتی ارومیه بود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.