کریم حسین زاده روز سه شنبه در دیدار با مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی در مناطق شهری 250 میلیون ریال و در روستاها 150 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: امسال حامیان ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) چالدران برای حمایت از 330 نفر ایتام تحت پوشش سه میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت کرده اند.
وی اضافه کرد: ماموریت کمیته امداد شهرستان چالدران توانمندسازی افراد زیر پوشش این نهاد است و امسال 15 نفر از مددجویان این نهاد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته و از حمایت کمیته امداد خارج شده اند.
وی با بیان اینکه کار کمیته امداد کاری مقدس و ارزشمند است، افزود: باید در ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش این نهاد کرامت انسانی حفظ شود.
حسین زاده با بیان اینکه با اقدامات رو به رشد و رویکرد دولت تدبیر و امید بسیاری از مسائل و مشکلات جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان برطرف شده است، گفت: توانمند سازی مددجویان تحت پوشش و حل معضل مسکن از جمله موضوعات مورد توجه برای این قشر است.
به گزارش ایرنا، شهرستان چالدران در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و 6 هزار و 760 نفر در قالب 2 هزار و 250 خانوار در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.