** استاندار: امسال مشکلات 600 واحد تولیدی آذربایجان غربی مرتفع شده است
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امسال سالی توام با موفقیت برای این استان بوده است، گفت: علاوه بر سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان و افتتاح طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی در برهه های مختلف از سال، مشکلات بیش از 600 واحد تولیدی نیمه راکد و طرح های صنعتی نیمه تمام با تلاش مستمر مدیران مرتفع شده است.

** تولید بیش از 4 میلیون اصله نهال در آذربایجان غربی
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر 45 فقره نهالستان‌ مجوزدار در سطح این استان وجود دارد، گفت: امسال حدود چهار میلیون و 850 هزار اصله نهال بذری و رویشی در این نهالستان ها تولید ‌شده است.

** افزایش 75 درصدی اعتبار عمرانی آذربایجان غربی در سال آینده
رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان غربی گفت: بودجه عمرانی استان در سال آینده نسبت به امسال با جهش قابل توجه 75 درصدی به 17 هزار و 700 میلیارد ریال می رسد که رقمی بی نظیر در راستای توسعه این استان است.

** تلاشی برای استقبال از میهمانان نوروزی در رنگین کمان اقوام و ادیان
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: این استان با شعار رنگین کمان اقوام و ادیان و بهشت ایران زمین به استقبال میهمانان نوروزی می رود.

** شناسایی بیش از 16 هزار معلول در روستاهای آذربایجان غربی
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: امسال طرح توسعه برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه در روستاهای 17 شهرستان این استان به اجرا در آمده و 16 هزار و 106 معلول در روستاهای این استان شناسایی شده است.

** 8031 مشترک در آذربایجان غربی مورد تشویق و تخفیف قانونی قرار گرفتند
مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: هشت هزار و 31 مشترک صنعتی و کشاورزی برق در این استان مورد تشویق و تخفیف قانونی قرار گرفتند.

** 120 جایگاه سوخت شمال آذربایجان غربی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: 120 باب جایگاه عرضه سوخت در شمال استان آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی در نیمه دوم اسفند و نیمه نخست فروردین آینده است.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.