به گزارش ایرنا سردار عابدین خرم روز شنبه در مراسم بدرقه دانشجویان آذربایجان غربی به اردوهای راهیان‌نور مناطق عملیاتی جنوب کشور در دانشگاه آزاد ارومیه افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور بیانگر تداوم پیوند فرهنگ شهدا در طول تاریخ است.
وی با اشاره به سر منشا آغاز اردوهای راهیان در کشور اظهار کرد: برگزاری این اردوها از سوی مقام معظم رهبری در دهه 70 عنوان شد و امروز مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس مامن عاشقان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
سردار خرم با اشاره به بینش و بصیرت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اضافه کرد: نوجوانان و جوانانی که در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند از همان ابتدای نبرد آماده جانفشانی برای اسلام و نظام اسلامی تا پای شهادت بودند.
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی حضور دانشجویان برای اعزام به مناطق عملیاتی را گامی در راستای آشنایی آنان با اهداف و آرمان های شهدا و تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های آنان عنوان کرد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر ضرورت معرفت افزایی در زمینه اردوهای راهیان نور تاکید کرد و افزود: حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس یک سال انسان را بیمه می کند.
در این آئین دانشجویان دانشگاه های استان به تعداد 500 نفر از برادران در قالب 11 اتوبوس بعد از قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای گمنام با بدرقه مسئولان و خانواده ها رهسپار مناطق عملیاتی شدند.
به گزارش ایرنا در اسفند ماه امسال یک هزار و 300 دانشجوی خواهر و برادر عازم اردوهای راهیان نور جنوب کشور می شوند.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.