حسنعلی چراغی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 500 دانشجوی پسر امروز با بدرقه مسئولان فرهنگی، خانواده ها و دانشجویان استان با استفاده از 11 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند و پنج روز در آنها اقامت و از یادگارهای هشت سال دفاع مقدس در این مناطق بازدید می کنند.
وی اظهار کرد: 500 دانشجوی دختر نیز پس از بازگشت پسران در 19 اسفندماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر آنها 300 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی اواخر این هفته عازم این مناطق می شوند.
وی بیان کرد: اسکان زائران در خوزستان و در اردوگاه های پردیس حضرت رسول (ص) و شهید مسعودیان انجام می شود.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که امسال نیز بدون بروز هیچ حادثه ای اعزام کاروان های راهیان نور از استان محقق شود.
به گزارش ایرنا پیش بینی می شود نوروز سال 96 افزون بر 12 هزار نفر از اقشار مختلف مردم آذربایجان غربی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شوند که چهار هزار نفر این تعداد خودجوش، خصوصی و به صورت جداگانه رهسپار این مناطق می شوند.
در ایام عید 95، حدود 12 هزار نفر از مردم استان در قالب کاروان های راهیان نور به صورت جمعی یا خودجوش از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.
آذربایجان غربی به علت دارا بودن 12 هزار شهید گلگون کفن و مناطق عملیاتی وسیع در شمالغرب کشور از استان های میزبان کاروان های راهیان نور است و علاوه بر میزبانی زائران سایر استان ها سالانه تعداد کثیری از مردم این استان نیز برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور رهسپار مناطق عملیاتی می شوند.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.