محمد اقوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب اخباری مبنی بر ورود تخم بوقلمون بدون مجوز به استان، ماموران انتظامی شهرستان خوی، 68 کارتن تخم بوقلمون قاچاق کشف شده را به همراه متهم به تعزیرات حکومتی ارجاع دادند.
وی اضافه کرد: شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان نیز پس از بررسی پرونده، متهم را به ضبط کالا و پرداخت 256 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
وی همچنین از کشف بیش از 2 هزار و 200 ثوب البسه و 470 جفت کفش قاچاق خارجی در خوی خبر داد و اظهار کرد: متهم این پرونده نیز به ضبط کالا و پرداخت 758 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به اقدام فردی مبنی بر قاچاق یک دستگاه مینی بوس خارجی در شهرستان خوی ادامه داد: ماموران انتظامی این خودروی قاچاق را در بیراهه های این شهرستان کشف کردند.
اقوامی افزود: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خوی علاوه بر صدور حکم ضبط خودرو، متهم این پرونده را به پرداخت 742 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
به گزارش ایرنا، سالانه دهها میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف می شود و شعبه های مختلف تعزیرات حکومتی علاوه بر ضبط کالاها، متهمان را به پرداخت جزای نقدی محکوم می کنند.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.