به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس افزود: حمایت و مصرف تولیدات داخلی باعث تقویت اقتصادی بومی می شود و به تثبیت اشتغال کمک می کند و به همین خاطر مردم در این ایام خرید کالای داخلی را باید مورد توجه خود قرار دهند.
وی با اشاره به پیش رو بودن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی اضافه کرد: برای احیای طبیعت باید از آن پرستاری و مراقبت کنیم و به منظور جلوگیری از پدیده های نوظهوری مانند ریزگردها هرکس باید حداقل اقدام به کاشت یک نهال کند.
وی با تسلیت سالروز شهادت صدیقه کبری (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی برجسته اخلاق و معنویت است و درک مقام این بانوی بزرگوار به عنوان ضرورت کنونی جامعه اسلامی به شمار می رود.
وی با اشاره به لزوم دستگیری از نیازمندان درآستانه سال جدید، گفت: مردم ما با تاسی از سیره ائمه اطهار دست های پراز محبت خود را بر سر همنوعان، مردم محروم و کم درآمد در آستانه سال جدید بکشند.
امام جمعه سلماس افزود: کمک رسانی به نیازمندان و افراد محروم در جامعه امری است خدا پسندانه است و بی شک هر انسانی که در این عرصه گام برمی دارد کمک شایانی به جامعه می کند.
7156/ 3072 ** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.