نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در بعد سیاسی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه باید با تبعیت از روش و منش رهبر معظم انقلاب در برقراری فضای همدلی و جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در آخرین نشست فصلی ائمه جماعات استان گفت: امامان جمعه یکی از بزرگترین موقعیتهای خدمتگزاری به دین و نشر احکام الهی را در اختیار دارند و باید باتوجه به نگاه قرآن، ائمه اطهار (ع) و روش و منش رهبر معظم انقلاب که همانا راه اعتدال است به فکر خدمت به نظام و مردم باشند.

حجت الاسلام و‌المسلمین قریشی افزود: امامان جمعه هر روز با مباحث سیاسی و اجتماعی متنوع مواجه می شوند و باید برای افزایش همدلی و همزبانی و جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در بعد سیاسی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه باید با تبعیت از روش و منش رهبر معظم انقلاب در برقراری فضای همدلی و جلوگیری از دوقطبی شدن جامعه نقش آفرینی کنند.

وی به نقش اخلاق در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امامان جمعه باید با رفتار نرم و اخلاق نیکو نسبت به حل مشکلات اخلاقی جامعه تلاش کنند و مردم را با مضامین پرمهر و اخلاقی دین مبین اسلام بیش از پیش آشنا سازند.

در این جلسه حجت الاسلام حسین خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان نیز از راه اندازی نرم افزار ساماندهی امور روحانیان و مساجد آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در این نرم افزار اطلاعات جامع روحانیان استان از جمله اطلاعات تحصیلی، شغلی و مهارتی و اطلاعات مساجد گردآوری می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.