سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار کرد: به سبب حمایت همه جانبه و نقش آفرینی زیبای بازیکنان، توانستیم بر حریف غلبه کنیم.
 عباس برقی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه پیکان با تمام قوا و برنامه های زیادی سعی در پیروزی در این بازی داشت گفت: با حمایت همه جانبه هواداران و بازی زیبا و تلاش بازیکنان شهرداری ارومیه، توانستیم پیکان را از پیش رو برداریم.
وی ضمن تشکر از حضور حداکثری هوارداران و رسانه های محلی جهت پیگیری مسائل والیبال در خصوص بازی سوم در مقابل پیکان تهران گفت: امیدواریم که روند موجود و جنگندگی خود را در بازی بعد نیز حفظ کرده و بتوانیم در تهران نیز این تیم را شکست دهیم.
برقی با بیان اینکه پیکان نیز در این دیدار بازی خوبی را ارائه و از تمام توان خود به ویژه در کادر فنی استفاده کرد گفت: پیکان 3 بار متوالی در ست سوم تایم اوت گرفت که در والیبال وجود ندارد و برای اولین بار در شهری غیر از تهران از سیستم ویدئو چک استفاده کرد اما بازی خوب و حساب شده ما این تیم را از پا در آورد. 
سرمربی شهرداری ارومیه در خصوص عدم حضور رحمان داوودی در بازی امروز گفت: داوودی به دلیل سرماخوردگی شدید قادر به حضور در این بازی نبود. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.