** چشم انداز فرامرزی برای وسیع ترین منطقه آزاد کشور
منطقه آزاد ماکو به عنوان وسیع ترین منطقه آزاد کشور با دارا بودن بزرگترین مرز زمینی ایران / بازرگان/ در نقطه طلایی جاده ابریشم قرار دارد و دروازه اروپاست؛ این منطقه چشم انداز روشن تبدیل شدن به منطقه آزاد مشترک بین ایران و ترکیه یا جمهوری آذربایجان را پیش رو دارد.

** زوجی که خاک را به هنر کیمیا کنند
'فهیمه حیدری' و همسرش 'کیوان صفری' زوج هنرمندی در آذربایجان غربی هستند که در سال 1394 شمسی 2 نشان مرغوبیت صنایع دستی را برای این استان به ارمغان آوردند؛ زوجی که در انتظار شغل و پشت میز نشینی نمانده اند و با تولید و عرضه ظروف سفالی، جلوه هایی از اقتصاد درون زا را خلق کرده اند.

** مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان کشور
پیکان در ارومیه متوقف شد / بازی شهرداری ارومیه و پیکان تهران به دیدار سوم کشید
تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی با نتیجه سه بر صفر مقابل میهمان خود پیکان تهران به پیروزی رسید تا تکلیف تیم راه یافته به دیدار نهایی در بازی سوم مشخص شود.

** فعالیت 800 خیر نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین ماکو
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو گفت : 800 خیر نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد این شهرستان با تاسی از سیره یتیم نوازی حضرت علی (ع) با این نهاد همکاری می کنند.

** استاندار آذربایجان غربی: معیشت کشاورزان در طرح انسداد چاه های غیرمجاز اولویت است
استاندار آذربایجان غربی گفت: در اجرای طرح انسداد چاه های غیرمجاز که از طرح های مهم و حیاتی برای تداوم زندگی در سال های آینده در استان است، اولویت با حفظ معیشت کشاورزان است.

** بیمارستان تامین اجتماعی خوی 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
رئیس درمانگاه خاتم الانبیاء خوی گفت: بیمارستان 32 تخت خوابی تامین اجتماعی این شهرستان 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس پیش بینی ها در 6 ماهه اول سال 96 به بهره برداری می رسد.

** اشتغال بیش از 3 هزار نفر در طرح های جهاد کشاورزی شاهین دژ
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهین‌دژ گفت: از سال 92 تا کنون سه هزار و 95 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم در طرح های جهاد کشاورزی این شهرستان مشغول به کار شده اند.

** عذرخواهی رئیس شورای شهر به خاطر تاخیر در افتتاح پل جهاد خوی/ این پل در آستانه بهره برداری است
رئیس شورای اسلامی شهر خوی از تاخیر در افتتاح تقاطع غیرهمسطح جهاد این شهر عذرخواهی کرد و گفت: این پل با پیشرفت فیزیکی 90درصدی در آستانه بهره برداری قرار دارد.
7129/ 2093** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.