جلیل بیگ وردی روز سه شنبه در گردهمایی کارشناسان مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: از این تعداد 113 مورد اداری، 34 مورد مالی، 24 مورد آموزشی، 9 مورد پرورشی و هشت مورد حقوقی بوده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن 2 هزار و 812 مورد بازرسی توسط اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی انجام شده که شامل 2 هزار و 13 مورد بازرسی دوره ای، 194 مورد بازرسی موردی و 605 بازرسی موضوعی است.
وی با اشاره به فعالیت سه سامانه در استان در زمینه جمع آوری شکایات ها و انتقادت و پیشنهادات مردمی در خصوص فعالیت آموزش و پرورش استان اظهار کرد: علاوه بر سامانه داخلی آموزش و پرورش استان، با استفاده از سامانه سامد استانداری نیز واکنش های مردمی دریافت می شود که از این طریق یکه زار و 772 فقره انتقاد، تشکر، درخواست ، شکایت، طرح و ایده و گزارش دریافت شده است که به علت سفر ریاست جمهوری یکهزار و 605 مورد از کل موارد درخواست مربوط به سفر ریاست جمهوی بوده که مورد رسیدگی قرار گرفته و پاسخ لازم به درخواست کنندگان ارائه شده است.
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی استان نیز تا پایان بهمن ماه 16 مورد شکایت دریافت و پاسخ لازم ارائه شده است.
وی ادامه داد: در مهرماه امسال طبق ارزیابی های کشوری وزارتخانه در بخش نظارت و بازرسی، در محور عمومی و در بخش پاسخگویی به شکایات رتبه عالی و در بخش ارزیابی عملکرد رتبه خوب را کسب کردیم.
فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این گردهمایی گفت: مدیران مناطق باید نسبت به رفع بسیاری از کاستی ها اقدام کنند چرا که وظیفه مدیران برداشتن بار مشکلات از دوش مسئولان استانی است.
وی افزود: این نهاد امسال رتبه دوم استان را در کسب شاخص های مختلف در بین سایر دستگاههای اداری کسب کرد که نشان از تلاش و کوشش همکاران بوده است.
وی اضافه کرد: تمامی کمبودها و مشکلات را باید مدیران مناطق رصد کرده و به مرکز استان اعلام کنند و روشنگری و کمک به این نهاد با یاری و تعامل مدیران و بازرسان حاصل می شود.
گردهمایی کارشناس مسوولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مدت 2 روز در باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار می شود.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.