خاخام یسرائیل دیوید ویس / Yisroel Dovid Weiss / شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران و تعدادی از روحانیان در موسسه قرآنی پیام یاسین ارومیه افزود: صهیونیسم این تغییرات بنیادین را با ترویج مادی گرایی و ایجاد محبوبیت ظاهری در کشورهای اسلامی و عربی دنبال می کند و تمام اینها به اسم دین یهود تمام می شود.
وی با اشاره به اینکه اقدام های جنایت کارانه صهیونیست ها هیچ ربطی به یهودیت ندارد و صهیونیسم در نقطه مقابل یهودیت است، اضافه کرد: وجود اسرائیل تهدیدی برای نظام بین الملل است و این موضوع قابل پذیرش برای یهودیان نیست زیرا خداوند در تورات صلح را از یهودیان خواسته است اما صهیونیست ها با جنایات خود آن را نقض می کنند.
وی بیان کرد: چهره واقعی صهیونیست ها باید به جهانیان شناسانده شود و یهودیان از حق حاکمیت قانونی فلسطینی ها در سرزمین مقدس خودشان حمایت کنند.
وی گفت: صهیونیست ها با قدمت 150 ساله هیچ ارتباطی با خدا ندارند و با تکیه بر متحدان خود و رسانه های جهانی می خواهند با برنامه های شیطانی، بنیاد خانواده ها را در کشورهای اسلامی متزلزل و سبک زندگی آنها را تغییر دهند.
دیوید ویس افزود: صهیونیست ها تمام ادیان الهی را تهدید می کنند و پیروان اسلام، مسیحیت و یهودیت باید نسبت به اقدام های شوم آنان در منطقه آگاه باشند.
به گزارش ایرنا، خاخام یسرائیل دیوید ویس برای شرکت در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت انتفاضه مردم فلسطین که در سوم و چهارم اسفند سال جاری در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شده، به ایران آمده است.
وی یک خاخام یهودی ضد صهیونیسم است که به عنوان سخنگوی اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم فعالیت می کند و معتقد است که یهودیان راستین باید به صورت صلح آمیز با استقرار اسرائیل به عنوان یک کشور مستقل مقابله کنند.
جنبش صهیونیسم براساس اندیشه های سکولاریستی و ضد دینی (حتی دین یهود) شکل گرفته است و ماهیتی ضد بشری و نژاد پرستانه دارد؛ اگرچه صهیونیست‌ها با هزار نیرنگ و دروغ سعی در توجیه این مسئله دارند که صهیونیسم یک جنبش مذهبی و ملی یهودی در جهت دفاع از یهودیان است.
آشکار شدن ماهیت این جنبش انحرافی، جنایتکار و ضد بشری بر جهانیان به ویژه نزد علما و روشنفکران یهودی منجر به شکل گیری جنبش‌های ضد صهیونیستی در جهان به ویژه در میان یهودیان شد.
جنبش‌های یهودیان ضد صهیونیسم با آگاهی از نیت شوم، ضد انسانی به ویژه نژادپرستانه صهیونیست‌ها همگام با تمامی حق باوران و آزادی خواهان جهان محو کامل رژیم صهیونیستی و نابودی اسرائیل را خواستار است و اهداف صهیونیسم را ضد تعالیم حقیقی و واقعی شریعت موسی(ع) می‌داند.
ناتوری کارتا (نتوری کارتا) نیز نهادی دینی و بین المللی است که از سوی رهبران دینی یهودی ارتدوکس بر ضد اندیشه صهیونیسم در سال 1935 میلادی تشکیل شد.
نام ناتوری کارتا بر گرفته از 2 واژه آرامی ' نتوری/ Neturei' به معنی نگهبانان یا حافظان و 'کارتا' یعنی معبد یا شهر است؛ نام نگهبانان معبد (شهر) تداعی‌گر جنبش یهودی مبارزه با صهیونیسم بین الملل است و این گروه از مخالفان سرسخت صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس هستند.
اعضای این سازمان ضد صهیونیستی با تشکیل هرگونه دولت یهودی در فلسطین قبل از ظهور نجات بخش مسیح (ع) مخالف بوده و آوارگی و جدایی قوم یهود از این سرزمین را مشیت و خواست الهی می‌دانند که به خاطر نافرمانی بنی‌اسرائیل از فرامین الهی صورت گرفته است.
آنان که نام خود را پاسبانان شهر که در اینجا به معنی شهر اورشلیم یا همان بیت المقدس است نهادند، به دنبال حفظ حریم قدسی و معنوی این شهر و سرزمین فلسطین هستند.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.