عبدالحسین علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر سال به دلیل انجام ترددهای یک سر خالی، نرخ بلیت‌های اتوبوس برای ایام نوروز حدود 20 درصد افزایش می‌یافت که در نوروز 96 نرخ بلیت اتوبوس افزایشی نمی یابد و بلیت ها با نرخ فعلی عرضه می شود.
وی با اشاره به کیفی سازی خدمات ناوگان حمل و نقل در آذربایجان غربی بیان کرد: به رغم اینکه کیفیت ارائه خدمات به مسافران در ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری افزایش یافته قیمت بلیت ها ثابت است و تغییر نمی یابد.
وی اظهار کرد: پیش فروش بلیت های اینترنتی از اول اسفند آغاز شده است.
وی اضافه کرد: از نیمه اسفندماه جاری نیز فروش بلیت ها به دو صورت حضوری و اینترنتی و از طریق دفاتر سطح شهر و دفاتر مستقر در پایانه‌های مسافربری انجام می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت:طرح نوروزی سفر‌های جاده ‌ای از 25 اسفندماه آغاز می شود و تا 15 فروردین ادامه دارد.
وی افزود: برنامه ریزی های لازم برای توجه به مشخصه های فنی و ایمنی توسط مدیران فنی شرکت ها و موسسات مسافربری و رانندگان انجام شده است.
علی اکبری پیشتر نیز از آمادگی 3 هزار و 400 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری در قالب ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای ارائه خدمات سفر بین شهری خبر داده بود.
به گزارش ایرنا، با توجه به کمبود خطوط هوایی و ریلی در آذربایجان غربی بسیاری از شهروندان و مسافران این استان با استفاد ه از اتوبوس های بین شهری تردد می کنند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.