محمد صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آمادگی شبانه روزی جایگاه ها برای عرضه سوخت مطلوب و ارائه خدمات جانبی و رفاهی در ایام تعطیلات نوروز 96 و استقبال از کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی، طرح نوروزی از اول اسفند امسال آغاز شد.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، رفع برخی نواقص فنی جایگاه های سوخت، آزمایش کیفی و کمی فرآورده های نفتی، تجهیز و تکمیل نماز خانه ها، سرویس های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی، ارائه خدمات جانبی با هدف رفاه حال مسافران در 89 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی زیر پوشش منطقه در هشت شهرستان جنوب آذربایجان غربی آغاز شده و مورد پایش کارشناسان قرار گرفته است.
صادقی گفت: طرح اول نظارت بر مجاری عرضه در سطح منطقه میاندوآب از دهه سوم بهمن ماه اجرا در آمد و مرحله دوم و سوم آن نیز تا بیستم فروردین ماه سال 95 ادامه خواهد داشت.
مدیر شرکت نفت منطقه میاندوآب بیان کرد: با اجرای طرح گلگشت نوروزی از مجاری عرضه سوخت، طرح بازدید نوروزی مشترک توسط نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل راهداری و جاده ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب برای نظارت مستمر بر عملکرد و وضعیت نمازخانه های بین راهی آماده و مجتمع های خدماتی رفاهی مجاری عرضه سوخت در این منطقه مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، شرکت نفت منطقه میاندوآب یکی از مناطق نفتی 37 گانه کشور است و وظیفه تامین و توزیع سوخت به شهرستان های میاندوآب، مهاباد، بوکان، نقده، سردشت، پیرانشهر، شاهین دژ و تکاب در آذربایجان غربی و سقز و بانه در استان کردستان را بر عهده دارد.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت کنید.
3093** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.